Det jeg er bedst til
Jeg kan markedsanalyse fra A til Z, men jeg har især fokus på metode og analysedesign, som jeg mener udgør fundamentet i al god markedsanalyse og dermed også i de gode beslutninger, som vi er på udkik efter. Når der er styr på metode og design, bliver komplicerede problemstillinger simple, og hvad der er mindst lige så vigtigt: simple problemstillinger bliver gennemtænkt. Send mig en udfordring - f.eks. en ”krøllet” beslutning, du vil have glattet ud.
 
Det jeg har bedrevet

2003-nu

Inzights A/S; Grundlægger og partner
2000-2003 YouGov Zapera A/S; Konsulentchef 
1999-2000 Tranberg Marketing; Partner
1997-1999 Inter IKEA Systems Brussels; International Market Research Manager
1990-1997 ACNielsen; Underdirektør Consumer Research



 

 

Det jeg har læst
Cand. merc. i afsætningsøkonomi og markedsanalyse; Copenhagen Business School


Det jeg syntes du skal prøve
Kontakt mig på mail: peter@inzights.dk eller på mobil 21 48 30 85.
(+45) 42 36 10 00     |     info@inzights.dk     |     Værkstedet; Finsensvej 78      |     2000 Frederiksberg