Om CEM+

I Inzights har vi udviklet et produktkoncept omkring CEM (Customer Experience Management). CEM handler om at styre alle de berøringspunkter (Touch Points), der er mellem kunder og virksomhed. Denne styring er mere vigtig nu end tidligere, fordi kundernes oplevelser rejser stadig hurtigere via Google, sociale netværk, og specifikke evalueringstjenester. Med CEM sætter du fokus på at sende gode kundeoplevelser i omløb, fordi du tror på, at gode kundeoplevelser kan skabe øget loyalitet og mersalg.

 

CEM er et langt stærkere værktøj til styring af kundernes oplevelser end de traditionelle kundetilfredshedsundersøgelser, fordi CEM kortlægger kundernes konkrete oplevelser i alle væsentlige Touch Points (call-center, hjemmeside, produkt, kundemøder osv.).  CEM-målingerne gennemføres via en fleksibel dataindsamlingsplatform, som kan indsamle data fra alle typer af medier. CEM er nemt, omkostningseffektivt og sikrer dine kunder synlighed i alle de dele af organisationen, som har til formål at tilføre kunderne værdi gennem et Touch Point.

 

Vi har udviklet Inzights’ CEM-koncept med en krølle. Det er derfor vi kalder det CEM+. Det indebærer, at vi ”i halen” af de automatiserede CEM-målinger etablerer et KundeForum, som udgør en ny, effektiv salgs- og kommunikationskanal. Mersalget generet via KundeForum kompenserer i mange tilfælde fuldt ud for omkostningerne forbundet med etablering af CEM.

(+45) 42 36 10 00     |     info@inzights.dk     |     Værkstedet; Finsensvej 78      |     2000 Frederiksberg