Om metoder og produkter

Vi mener, at mange undersøgelser gennemføres med manglende fokus på den grundlæggende problemstilling - og ofte med utilstrækkelig forståelse for den specifikke beslutning, som undersøgelserne skal understøtte. Det medfører, at undersøgelsesdesignet bliver løst og afdækker for mange forhold rundt om problemstillingen.

Vi ønsker at gå i den modsatte retning, dvs. at undersøge det nødvendige. Det kræver, at vi fra starten er omhyggelige med vores metodevalg - så det er vi. Til gengæld mener vi også, at vi leverer resultater, som er handlingsorienterede og velegnede til at træffe beslutninger udfra. Vi har prøvet det af – også når det drejer sig om følgende typer af undersøgelser, som udgør eksempler på vores ”produktsortiment”: 
 
- Kundetilfredshedsundersøgelser
- Medarbejdertilfredshedsundersøgelser
- Imagemålinger
- Koncepttest
- Produkttest 
- Pristest
- Kommunikationstest
- Pretest og posttest
  - Estimeringer af markedspotentiale 
- Kendskabsundersøgelser
- Effektmålinger
- Trackings
- Kundepaneler og eksperimentarier
- Prisbarometerundersøgelser
- Conjointundersøgelser 
- Positioneringsstudier
(+45) 42 36 10 00     |     info@inzights.dk     |     Værkstedet; Finsensvej 78      |     2000 Frederiksberg